Strategia 13. Zrób show przed siedzibą Twojej firmy

Ludzie lubią dobrą i niestandardową zabawę. Media lubią gdy dzieje się coś dziwacznego. Mogą wtedy pisać i mówić. Jak to połączyć i przy okazji jeszcze zyskać rozgłos?

Zorganizuj show. Zbierz młodych ludzi i daj im okazję do zabawy. Zrób „pikietę/protest”, przygotuj transparenty z tekstami typu: Ta firma przesadza; Nie mogę dłużej wytrzymać; Chcę uściskać właściciela; SZOK: Oni zawsze wciskają we mnie czekoladę.

Flash Mob to określenie na tłum ludzi, którzy niespodziewanie zbierają się we wcześniej ustalonym miejscu publicznym w celu przeprowadzenia krótkotrwałej akcji, zwykle zaskakującej przypadkowych przechodniów. Wpisz w Google „Flash Mob” i poszukaj inspiracji.


Fragment książki Tomasza Burego „262 Strategie Marketingowe”

Zaciekawił Cię ten fragment? Pobierz więcej za darmo
DARMOWY FRAGMENT

 

Oceń ten wpis

< < Poprzedni <<
>> Następny >>

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


(wymagane)