Strategia 163. Spamer to Twój potencjalny klient

Większość z nas każdego dnia dostaje co najmniej kilka maili z reklamami. To spam – irytujące wiadomości, których nie czytasz i które kasujesz.

Od dzisiaj zanim skasujesz wiadomość, zastosuj pewien chwyt marketingowy, dzięki któremu to Ty możesz sprzedać swoją usługę lub produkt! Wykorzystaj to, że osoba, która wysłała do Ciebie wiadomość, oczekuje na Twoją odpowiedź.

Przygotuj podziękowanie za przesłaną propozycję

Napisz, że oferta jest interesująca i chętnie skorzystasz, kiedy następnym razem będziesz potrzebował tego typu produktów/usług. Koniecznie zapytaj o jakiś szczegół oferty, aby wzbudzić zaufanie (np. koszt dostawy, czas realizacji). Dodaj również informację na temat tego, czym się zajmujesz, zaproś do odwiedzenia Twojej strony internetowej oraz poproś o opinię na temat swojej oferty. Zapisz treść maila jako szablon.

Od teraz za każdym razem, kiedy otrzymasz ofertę reklamową, otwórz plik, skopiuj wiadomość i wyślij. To zaledwie kilka sekund i zero kosztów.


Fragment książki Tomasza Burego „262 Strategie Marketingowe”

Zaciekawił Cię ten fragment? Pobierz więcej za darmo
DARMOWY FRAGMENT

Oceń ten wpis

< < Poprzedni <<
>> Następny >>

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


(wymagane)