Jak zwiększyliśmy skuteczność o 115%

A więc co takiego zrobiliśmy?

Wprowadziliśmy opłatę za uczestnictwo w webinarze. Symboliczne 1 zł…

Okazało się, że gdy ktoś się zaangażował i przeszedł przez proces złożenia i opłacenia zamówienia, to jest dużo bardziej zmotywowany do tego, żeby pojawić się na spotkaniu.

Co więcej jeszcze nigdy nie widziałem takiej aktywności na webinarze. Ci ludzie naprawdę byli zainteresowani tematem! Tam nie było przypadkowych osób.

A ile pracy kosztowało nas dokonanie tej zmiany? Nic. Zupełnie nic. Po prostu w polu cena zamiast 0 zł Monika wpisała 1 zł. Wpisanie 1 nie jest bardziej czasochłonne od wpisania 0. Więc nawet nie da się przeliczyć zwrotu z tej inwestycji, bo nakład pracy wyniósł jedno wielkie NIC 🙂

Jak więc widzisz, czasem jedna, drobna zmiana może przynieść zaskakujące wyniki 🙂