Premiera „MNEMObiznesu” już w środę!

MNEMObiznesJuż w najbliższą środę premiera „MNEMObiznesu” Andrzeja Bubrowieckiego – jak sprawić, by klient nas zapamiętał i tym samym zwiększyć zyski firmy?

Co da przeczytanie tej książki? Do kogo jest skierowana?

Czytelnik:

  • dowie się, dlaczego warto być ekspertem w wybranej dziedzinie i jak ten stan dzięki nowoczesnym technikom pracy umysłowej osiągnąć;
  • dowie się, jakie są mechanizmy działania pamięci;
  • nauczy się zapamiętywać twarze i nazwiska swoich klientów;
  • otrzyma wiedzę, jakie są prawa psychologiczne zapamiętywania, jak są wykorzystywane w marketingu, reklamie i sprzedaży, oraz w jaki sposób wprowadzić te mechanizmy do własnej działalności biznesowej;
  • pozna matrycę umysłu handlowca – strategię wykorzystującą w sprzedaży wszystkie zmysły oraz sprzedaż angażującą potencjał lewej i prawej półkuli mózgu;
  • nauczy się wykorzystywać w rozmowie handlowej techniki pamięciowe; tak aby stworzyć w umyśle prawdziwy obraz potrzeb i oczekiwań klienta oraz, aby zostać przez niego zapamiętanym na długi czas;
  • dowie się, jak poprowadzić prezentację handlową „godną zapamiętania” dla większej grupy osób;
  • dowie się, w jaki sposób na uwagę i pamięć konsumenta oddziałuje marketing narracyjny i dlaczego warto w reklamie wykorzystywać metaforę;
  • otrzyma przepis na pobudzenie swojej kreatywności sprzedawcy.

Fragment książki możecie przeczytać tutaj.

Oceń ten wpis

< < Poprzedni <<
>> Następny >>
darmowy ebook

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


(wymagane)