Wreszcie 17 października i oczekiwana premiera – „MNEMObiznes” Andrzeja Bubrowieckiego.
Co ma pamięć do biznesu? Oto co pisze autor we wstępie do książki:
„[…] Dzięki dobrej pamięci możesz zwiększyć swoje zyski i stać się bardziej efektywnym sprzedawcą, cenionym na rynku pracy. Dobra pamięć to większa wiedza o biznesie, którym się zajmujesz; to doskonała wiedza o sprzedawanym przez ciebie produkcie lub oferowanej usłudze. To również zapamiętywanie ludzi — rozpoznawanie twarzy, imion i nazwisk ważnych partnerów biznesowych. A wiedza o produkcie i pamięć o ludziach to większe zaufanie klienta, przekładające się na lepsze efekty sprzedaży. Dobra pamięć to także oszczędność czasu.
O tych rzeczach będzie mowa w tej książce. Dowiesz się z niej, jakie są mechanizmy działania pamięci i jak je wykorzystywać w swojej działalności zawodowej. Poznasz strategię pozwalającą ci szybko zdobywać nową wiedzę, dzięki czemu będziesz mógł skutecznie kreować tak pożądaną w biznesie osobowość eksperta. Nauczysz się łatwo zapamiętywać twarze, imiona i nazwiska swoich klientów. Chociaż, tak jak wspomniałem, głównym motywem, którym się zajmuję w książce, jest pamięć, to nie wyczerpuje on wszystkich zagadnień, jakimi chcę cię zainteresować. Oprócz wielu wiadomości z psychologii pamięci, otrzymasz również wiele cennych informacji z neuromarketingu, psychologii sprzedaży, psychologii społecznej oraz wielu innych pokrewnych dziedzin, które zajmują się funkcjonowaniem ludzkiego umysłu i przekładaniem tej wiedzy na praktyczną działalność marketingową, reklamową czy sprzedażową […]”.
MNEMObiznes w formie mapy myśli – jak na książkę o wykorzystywaniu potencjału naszego umysłu i doświadczeń przystało 🙂 (Aby powiększyć mapę, kliknij tutaj).
Uwaga: Więcej o książce „MNEMObiznes” przeczytasz tutaj, a tutaj możesz zapoznać się z darmowym fragmentem.
No Comments