Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami – to czas podsumowań i postanowień. Często dotyczą one organizacji czasu i własnej pracy – jak to zrobić?
Zobaczcie, co da Wam multiplaner (u nas możecie kupić 2planer w formacie A5):
2planer podzielony jest na dwie osobne, lecz współzależne części. Pomiędzy nimi występuje efekt synergii, treści poszczególnych części odnoszą się do siebie nawzajem, wspomagają się i uzupełniają.
Część górna (Organizer) służy do zapisywania najważniejszych danych i informacji dotyczących ludzi, wiedzy i prowadzonych projektów. Znajdują się w niej dwa rzędy specjalnych nagłówków, na których opisujemy najważniejsze obszary swojego życia. Następnie informacje, które chcemy zapisać, umieszczamy w odpowiedniej zakładce, dzięki czemu są one tematycznie uporządkowane i łatwo do nich dotrzeć.
Zanim wpiszesz nazwy nagłówków, weź kartkę i spokojnie się nad nimi zastanów. Nazwy nagłówków powinny dotyczyć spraw, spełniających 2 kryteria:
1) są dla Ciebie szczególnie ważne (są obecnie priorytetami w Twoim życiu),
2) wymagają Twojej ciągłej uwagi, notowania informacji, planowania, rozliczania się z wykonanych zadań itp.
Możesz np. uznać, że zdrowie jest bardzo ważnym obszarem. Jednak jeśli nie masz szczególnych dolegliwości i nie potrzebujesz dużo notować na ten temat, to nie ma sensu tworzyć takiego nagłówka. Warto również zostawić sobie 1-2 nagłówki wolne, bo bardzo możliwe, że w tzw. międzyczasie odkryjesz, że zapomniałeś o pewnym kluczowym obszarze. Śmiało wpisuj nazwy nagłówków, zawsze będziesz mógł je poprawić.
Część dolna (Kalendarz/Notatnik), służy do planowania spotkań, rozmów telefonicznych i spraw do załatwienia oraz sporządzania z nich notatek.
Ponadto na ostatnich kilkunastu stronach znajduje się Szkicownik, w którym możesz tworzyć rysunki, szkice i mapy myśli.
Multiplaner jest w języku angielskim.
Więcej informacji o multiplanerze znajdziecie tutaj.
No Comments