„W momencie, gdy nasz mózg codziennie zalewany jest setkami informacjami, naturalną rzeczą jest selekcja informacji. Nie jesteśmy w stanie zapamiętać tego wszystkiego, co byśmy chcieli. Andrzej Bubrowiecki, autor książki ‘MNEMObiznes’ pomaga czytelnikowi przezwyciężyć tę trudność i wyćwiczyć pamięć. Udowadnia również dlaczego dobrze rozwinięta pamięć pomaga w sprzedaży i w prowadzeniu biznesu.
Tym, co pozycjonuje nas jako ekspertów jest wiedza, a wiedza to nic innego jak informacje, które posiadamy, które potrafimy przywołać. To, co pamiętamy świadczy więc o tym, jakimi ekspertami jesteśmy, w jaki sposób będziemy się pozycjonować.
Andrzej Bubrowiecki w bardzo jasny sposób pokazuje metody ćwiczenia pamięci, wyobraźni, sposoby na szybkie czytanie, na zapamiętywanie itp. Prezentuje wiele interesujących przykładów o tym, czym jest pamięć w biznesie i dlaczego klienci bardzo często korzystają z podręcznej pamięci, przy wybor
ze swoich produktów. W książce znajdziemy wiele przykładów ćwiczeń i metod, dzięki którym możemy wzmacniać nasz mózg.
Druga część książki jest bezpośrednim nawiązaniem do procesu sprzedaży, rozmowy handlowej, do marketingu. Korzystanie z wyćwiczonej pamięci zwiększa szanse na sukces w sprzedaży, jeśli wiadomo jak z niej korzystać, a o tym właśnie pisze Bubrowiewcki.
Książka godna uwagi i polecenia, zarówno menedżerom jak i sprzedawcom, a tak de facto wszystkim, gdyż ćwiczenie mózgu powinno należeć do obowiązku każdego z nas”.
(recenzja ukazała się na stronie MenedzerSprzedazy.pl)
„W naszym dynamicznie zmieniającym się świecie trudno jest na bieżąco weryfikować swoją wiedzę i przyswajać nowe informacje. Naukowcy ciągle spierają się ile procent mózgu jesteśmy w stanie na co dzień wykorzystać, ale co do jednego są zgodni – mózg, podobnie jak nasze ciało, możemy trenować.
Jak pokazuje Andrzej Bubrowiecki w swojej ostatniej książce „MNEMObiznes”, dobra pamięć i wiedza o tym, jak funkcjonuje nasz umysł, może przynieść nam wiele korzyści i przełożyć się na sukces w biznesie.
Obok przydatnych technik i porad z zakresu doskonalenia pamięci oraz rozwijania twórczego myślenia, autor pokazuje, jak mechanizmy działania pamięci wpływają na nasze decyzje zakupowe, dlaczego wybieramy określone marki i produkty.
Następnie wykorzystując tę wiedzę, Bubrowiecki daje wskazówki dotyczące budowania przekazu reklamowego, prezentacji, czy prowadzenia rozmowy handlowej tak, żeby np. zaktywizować obie półkule mózgowe odbiorców, a dzięki temu zostać lepiej zapamiętanym i wzbudzać pozytywne emocje.
„MNEMObiznes” to podana w przystępny sposób wiedza w pigułce o tym, w jaki sposób można budować przewagę konkurencyjną własną lub firmy, wykorzystując znajomość podstawowych zasad m.in. z: psychologii pamięci, neuromarketingu, czy psychologii sprzedaży.
(recenzja ukazała się na stronie Akademii Rozwoju 4Grow: http://akademia.4grow.pl/artykuly/biblioteka-biznesurecenzja-ksiazki-mnemobiznes-andrzeja-bubrowieckiego)
No Comments