Zobacz trzy pomysły na to, jak podnieść jakość swojej codziennej pracy:
Aleksander Sienkiewicz – trener, promotor nowej psychologii sprzedaży, przedsiębiorca. Doradca biznesowy w zakresie sprzedaży oraz komunikacji marki. Autor wielu poczytnych artykułów branżowych. Szkolił wiele firm z polskim oraz zagranicznym kapitałem. Swoje wystąpienia prowadził zarówno w Polsce, jak i za granicą (Portugalia, Litwa, Łotwa, Estonia). Miał przyjemność występować na ekskluzywnych galach, konferencjach, zamkniętych projektach dla firm oraz w ramach aktywności wspierających wartościowe projekty non-profitowe. Jeszcze w szkole średniej stypendysta ministra, laureat wielu nagród oraz rankingów za swoje osiągnięcia. Już na studiach brał udział w projekcie doradczym realizowanym dla jednego z polskich ministerstw.
Z ramienia agencji reklamowej pracował dla największych polskich i zagranicznych marek m.in. takich jak: Sony, Lipton, Jacobs, Kamis, Scan Holiday, EuroRTVAgd, Zielona Budka, Sokpol, Wawel, Winiary i wielu innych. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej, realizującej szkolenia i procesy doradcze pod marką OlekSienkiewicz.pl. Współzałożyciel i współwłaściciel firmy dystrybuującej kosmetyki ze Sri Lanki.
Na swoim koncie ma projekty biznesowe realizowane w ramach współpracy również z klientami zagranicznymi: Dania, Sri Lanka, Niemcy. Przez ostatnie lata realizował projekty szkoleniowe m.in. dla takich firm, jak: Michelin, Imperial Tobacco Polska, IBM, Arrow, Warta, Betafence, Techland, Roncato, Fm Group, SKOK Wesoła, Kellys i wielu innych. Znany z wielkiego zaangażowania w budowanie najwyższych standardów eleganckiej i ludzkiej sprzedaży.
Prywatnie mąż, tata i pasjonat motoryzacji.
Co mówi na temat nowej psychologii sprzedaży?
1 Comment
Bardzo cenny materiał i mądre podejście.