Już w najbliższą środę premiera „MNEMObiznesu” Andrzeja Bubrowieckiego – jak sprawić, by klient nas zapamiętał i tym samym zwiększyć zyski firmy?
Co da przeczytanie tej książki? Do kogo jest skierowana?
Czytelnik:
- dowie się, dlaczego warto być ekspertem w wybranej dziedzinie i jak ten stan dzięki nowoczesnym technikom pracy umysłowej osiągnąć;
- dowie się, jakie są mechanizmy działania pamięci;
- nauczy się zapamiętywać twarze i nazwiska swoich klientów;
- otrzyma wiedzę, jakie są prawa psychologiczne zapamiętywania, jak są wykorzystywane w marketingu, reklamie i sprzedaży, oraz w jaki sposób wprowadzić te mechanizmy do własnej działalności biznesowej;
- pozna matrycę umysłu handlowca – strategię wykorzystującą w sprzedaży wszystkie zmysły oraz sprzedaż angażującą potencjał lewej i prawej półkuli mózgu;
- nauczy się wykorzystywać w rozmowie handlowej techniki pamięciowe; tak aby stworzyć w umyśle prawdziwy obraz potrzeb i oczekiwań klienta oraz, aby zostać przez niego zapamiętanym na długi czas;
- dowie się, jak poprowadzić prezentację handlową „godną zapamiętania” dla większej grupy osób;
- dowie się, w jaki sposób na uwagę i pamięć konsumenta oddziałuje marketing narracyjny i dlaczego warto w reklamie wykorzystywać metaforę;
- otrzyma przepis na pobudzenie swojej kreatywności sprzedawcy.
Fragment książki możecie przeczytać tutaj.
No Comments