Jaki jest klient idealny?
Paweł Danielewski jest ekspertem ds. marketingu internetowego, który tylko w ostatnich 3 latach pomógł swoim klientom wygenerować sprzedaż blisko 3 milionów złotych w krótkich kampaniach promocyjnych.
Paweł specjalizuje się w dużych, masowych kampaniach marketingowych w Internecie oraz szybkich promocjach sprzedażowych. Jest posiadaczem dwóch popularnych portali internetowych (interkursy.pl oraz benefiter.pl), które oprócz wygenerowanego obrotu 800 000 zł obsługują dziennie tysiące internautów w Polsce.
Wspólnych mianownikiem działań Pawła jest cel: Wygenerować jak największą sprzedaż, w jak najkrótszym czasie.
Paweł wyznaje zasadę, iż podstawą biznesu powinien być klient powracający, dlatego też szczególną uwagę przywiązuje, aby celem każdego działania marketingowego nie była jedynie sprzedaż, lecz dostarczenie takiego rozwiązania, które zrealizuje potrzebę klienta.
Uwaga: Paweł Danielewski będzie prelegentem na National Achievers Congress 2013 w Warszawie: http://nac.zlotemysli.pl.
Na wykładzie Pawła:
1) Poznasz metody, które pozwoliły wygenerować rekordową sprzedaż 228.000 zł w kampanii internetowej.
2) Dowiesz się w jaki sposób krok po kroku zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług
3) Poznasz konkretne przykłady i case studies najskuteczniejszych kampanii sprzedażowych tak abyś mógł w krótkim czasie wiedzę tę przełożyć do swoich działań biznesowych.
Nota od Pawła: „Na spotkaniu, które poprowadzę z Piotrem Majewskim, przedstawię samą esencję tego, co powinieneś wiedzieć, aby natychmiast zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Przejdziemy wspólnie przez kluczowe etapy promocji, które przedstawię w prosty i zrozumiały sposób. Moim celem jest spowodować abyś po naszym wykładzie osiągnął konkretny rezultat w jak najkrótszym czasie”.
No Comments