Co nowego?

Toaletowy Przedsiębiorca – czyli „Start-Up bez pieniędzy” już u nas w sprzedaży

13 lutego 2013

„Ja jestem jednak Toaletowym Przedsiębiorcą (Toilet Paper Entrepreneur – TPE). Doprowadzam robotę do końca. Dlatego sam napisałem słowo wstępne, które jest przyspieszonym kursem zdobywania atrybutów Toaletowego Przedsiębiorcy – którym musisz się stać, aby odnieść sukces w biznesie.

Oto osiem najważniejszych atrybutów Toaletowego Przedsiębiorcy.

1. Toaletowy Przedsiębiorca rozwija mocne fundamenty wiary – wie, ze sukces jest niemal w stu procentach zdeterminowany przez jego przekonania, a nie wykształcenie, środki ani okoliczności. Kiedy Toaletowi Przedsiębiorcy wierzą, że coś osiągną, a następnie wspierają to nieugiętym, zdecydowanym działaniem – dokonają tego.
Start-Up bez pieniędzy2. Toaletowy Przedsiębiorca ma pasję – zawsze działa w obszarze swoich pasji. Pasja może nie być widoczna ani oczywista dla osób z zewnątrz, ale jest taka dla niego.
3. Toaletowy Przedsiębiorca skłania się do przedwczesnego działania – zawsze podejmuje działanie, nie siedzi bez ruchu. Przedwczesne podjęcie działania moze sprawić, ze Toaletowi
Przedsiębiorcy sparzą się, ale w większości przypadków są jednak nagradzani za to, ze działają raczej zbyt wcześnie niż za późno.
4. Toaletowy Przedsiębiorca jest wyjątkowo dobry w wyjątkowo niewielu dziedzinach – potrafi rozpoznać niewielką liczbę zalet, które posiada, i doszczętnie je wykorzystać. Wszystko, w czym jest kiepski, zlecane jest komuś innemu.
5. Toaletowy Przedsiębiorca wykorzystuje pomysłowość zamiast pieniędzy – pieniądze mogą być jak narkotyk, który tymczasowo ukrywa przed Tobą Twoje problemy. Pieniądze pozwalają na robienie głupich rzeczy bez bolesnych konsekwencji; podtrzymują Twoją głupotę. Toaletowy Przedsiębiorca wie, ze mistrzostwo w przedsiębiorczości osiąga się dzięki pomysłowości i perfekcyjnej koncentracji.
6. Toaletowy Przedsiębiorca opanowuje nisze – wybiera rynek, na którym konkurencja jest słaba lub nie oferuje szerokiego wachlarza produktów, usług czy wartości, które on może zaoferować. Wtedy
przejmuje panowanie nad tą niszą.
7. Toaletowy Przedsiębiorca łączy długoterminową koncentrację z krótkoterminowym działaniem – ma absolutną pewność, gdzie znajduje się jego punkt docelowy, ale nie ma szczegółowego planu, który opisuje krok po kroku, jak tam dotrzeć. Zamiast tego podejmuje działanie krótkoterminowe (w 90-dniowych okresach), dzięki któremu osiąga znaczne postępy. Wtedy ponownie ocenia swoje cele, tworzy plany na kolejne 90 dni i wprowadza je w życie.
8. Toaletowy Przedsiębiorca NIE jest normalny – to ryzykant. Toaletowi Przedsiębiorcy są odrobinę dziwni i być może trochę szaleni. Definitywnie inni. Nie przestrzegają zasad ani norm społecznych i dokonują zmiany status quo”.

Start-Up bez pieniędzy – już u nas w sprzedaży. Polecamy! 🙂

Rate this post
<< Poprzedni <<
>> Następny >>

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

*