Artykuły, e-biznes i sprzedaż

Strategia 106. „Call to action” na wizytówce

26 czerwca 2015

Prawdopodobnie, tak jak większość przedsiębiorców, posiadasz jednostronną wizytówkę z danymi kontaktowymi i logo. Niestety, jest ona nudna, zwykła i w żaden sposób nie wpływa na emocje konsumenta.

Wizytówka musi wyróżniać się i prowokować do podjęcia konkretnych działań.

Wykorzystaj obie strony wizytówki i zastosuj pomysły, które zrobią z niej skuteczne narzędzie marketingowe.

Pięć najskuteczniejszych sztuczek:

– zaoferuj rabat na pierwszą transakcję,

– zasugeruj możliwość zapisania się na newsletter, podaj link do formularza rejestracyjnego,

– zaproś do odwiedzenia firmowego bloga, wspomnij tytuły kilku najbardziej interesujących wpisów,

– poinformuj, że na firmowym profilu na portalu Facebook przeprowadzasz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,

– zachęć do zakupu nietypowej usługi/produktu (czegoś, czego nikt inny nie ma w swojej ofercie).

Możesz użyć kilku z nich jednocześnie. Na wizytówce zamieść również dane kontaktowe i logotyp. Rozważ wykonanie wizytówki z innego materiału niż papier.

Zawsze posiadaj swoje wizytówki w zasięgu ręki i rozdawaj je przy każdej okazji. Przyjazne nastawienie, uśmiech i otwartość to Twoje atuty. Rozmawiaj z ludźmi i buduj relacje. Uczęszczaj na branżowe konferencje, szkolenia i spotkania.


Fragment książki Tomasza Burego „262 Strategie Marketingowe”

Zaciekawił Cię ten fragment? Pobierz więcej za darmo
DARMOWY FRAGMENT

Rate this post
<< Poprzedni <<
>> Następny >>

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

*