Zleć nakręcenie filmu opowiadającego o Twojej firmie. Nie mam na myśli superprodukcji o ogromnym budżecie. Z doświadczenia wiem, że bardzo ciekawe realizacje, pokazujące firmę bez zbędnej sztuczności i przepychu można wykonać inwestując około 1500 zł.
Znajdź studio, które realizuje takie projekty. Stwórzcie scenariusz, w którym pokażesz swój biznes, pasję, która jest motorem napędowym, charyzmę oraz to jakim jesteś człowiekiem. Zareklamuj firmę swoją osobowością – zyskasz sympatię klientów. Przedstaw swój zespół i pokaż, że można Wam zaufać.
Korzyści:
– Wyróżnienie się na tle konkurencji
– Wzbudzenie emocji
– Pokazanie ciepłego, naturalnego wizerunku
– Brak pustych sloganów i sztucznego scenariusza
– Zbudowanie zaufania
– Film udostępnij we wszystkich kanałach komunikacji, z których korzystasz.
Fragment książki Tomasza Burego „262 Strategie Marketingowe”
Zaciekawił Cię ten fragment? Pobierz więcej za darmo
DARMOWY FRAGMENT
No Comments