Strategia 11. Zleć stworzenie strony www

Na nowoczesnym, konkurencyjnym rynku oraz w obliczu faktu, że większość Polaków ma dostęp do Internetu brak posiadania firmowej strony internetowej oznacza dla przedsiębiorstwa niebyt. Stworzenie odpowiedniej witryny jest istotnym elementem tworzenia wizerunku firmy, budowania lub ugruntowania tożsamości oraz zwiększania zyskowności.

Posiadanie strony www umożliwia:

  • zdobycie nowych kontrahentów

  • zwiększenie prestiżu i postrzegania firmy jako nowoczesnej

  • zagwarantowanie klientom profesjonalnej obsługi oraz dostępu do informacji

  • zawieranie transakcji on-line

  • promowanie produktów a także marki

  • tworzenie wizerunku

Funkcjonalność, wygląd i treść serwisu wpływa na wizerunek firmy. Im więcej zainteresowania przedsiębiorca przykłada do strony internetowej tym większym zaufaniem obdarzają go potencjalni klienci. Konsumenci oceniają firmę na podstawie jej strony internetowej. Profesjonalna strona internetowa oznacza, ze jej właściciel jest profesjonalistą.

Cechy dobrej witryny

  • łatwy do zapamiętania i wymówienia adres

  • intuicyjna nawigacja

  • spójny i atrakcyjny wygląd graficzny

  • częste aktualizacje

  • wyróżnia się tle witryn konkurencyjnych

  • daje wartość dodaną

  • interaktywna i spersonalizowana

  • szybkie działanie


Fragment książki Tomasza Burego „262 Strategie Marketingowe”

Zaciekawił Cię ten fragment? Pobierz więcej za darmo
DARMOWY FRAGMENT

 

Oceń ten wpis

< < Poprzedni <<
>> Następny >>

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


(wymagane)