Było trochę oczekiwania, napięcie sięgnęło zenitu i wreszcie jest:) „Myśl jak człowiek biznesu” Piotra Surdela – książka, która dobitnie pokazuje, że człowiek przedsiębiorczy może przenosić góry! A wszystko zaczyna się w głowie.
Oto jeden z pomysłów na biznes, przywołany w książce:
„Pewien Amerykanin, posiadacz sporych terenów w stanie Alaska, zaczął sprzedawać żwir na wiadra w cenie odpowiadającej dziesięciokrotności wartości owego żwiru. Według reklamy żwir ten nie był jednak zwykłym żwirem, a żwirem dla poszukiwaczy szlachetnych kamieni, gdyż teren, z którego pochodził, miał w nie obfitować — podobno na podstawie badań geologicznych. Kupowało się zatem wiadro drobnego żwiru, a potem wraz z rodziną w ramach wieczornych rozrywek szukało się szlachetnych lub półszlachetnych odłamków. Kilka osób coś znalazło, co tylko napędziło marketingową maszynę”.
Inne znajdziecie na tej stronie >
No Comments