Prawdopodobnie, tak jak większość przedsiębiorców, posiadasz jednostronną wizytówkę z danymi kontaktowymi i logo. Niestety, jest ona nudna, zwykła i w żaden sposób nie wpływa na emocje konsumenta.
Wizytówka musi wyróżniać się i prowokować do podjęcia konkretnych działań.
Wykorzystaj obie strony wizytówki i zastosuj pomysły, które zrobią z niej skuteczne narzędzie marketingowe.
Pięć najskuteczniejszych sztuczek:
– zaoferuj rabat na pierwszą transakcję,
– zasugeruj możliwość zapisania się na newsletter, podaj link do formularza rejestracyjnego,
– zaproś do odwiedzenia firmowego bloga, wspomnij tytuły kilku najbardziej interesujących wpisów,
– poinformuj, że na firmowym profilu na portalu Facebook przeprowadzasz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,
– zachęć do zakupu nietypowej usługi/produktu (czegoś, czego nikt inny nie ma w swojej ofercie).
Możesz użyć kilku z nich jednocześnie. Na wizytówce zamieść również dane kontaktowe i logotyp. Rozważ wykonanie wizytówki z innego materiału niż papier.
Zawsze posiadaj swoje wizytówki w zasięgu ręki i rozdawaj je przy każdej okazji. Przyjazne nastawienie, uśmiech i otwartość to Twoje atuty. Rozmawiaj z ludźmi i buduj relacje. Uczęszczaj na branżowe konferencje, szkolenia i spotkania.
Fragment książki Tomasza Burego „262 Strategie Marketingowe”
Zaciekawił Cię ten fragment? Pobierz więcej za darmo
DARMOWY FRAGMENT
No Comments